راهنمای تبلیغات فیس بوک: راهنمای گام به گام برای راه اندازی کمپین های تبلیغاتی در Facebook
نوشته شده توسط : amir

فیس بوک پادشاه شبکه های اجتماعی است: بیش از 1.5 میلیارد کاربر دارد ، روزانه 900 میلیون بازدیدکننده دارد و بیش از 30 میلیون شرکت وجود دارند که در این شبکه اجتماعی حضور دارند و آن را به عنوان پیشران اصلی استراتژی رسانه های اجتماعی شما تشکیل می دهند.

داده ها دروغ نیستند ، این نشان می دهد که مشتری های شما در فیس بوک هستند و به همین دلیل به دنبال آنها نیستید؟

دو روش وجود دارد که می توانید از Facebook برای دسترسی به مخاطبان خود استفاده کنید و نشریات خود را برای رسیدن به بیشترین تعداد افراد بدست آورید:

از طریق دسترسی ارگانیک به معنای ، تعداد افرادی که انتشارات شما را می بینند ، زیرا از آنجا که پیروان شما یا حتی مخاطبین دنبال کننده شما در خبرنامه ها ظاهر می شوند ، نوعی تعامل با انتشار شما داشته اند.
از طریق تبلیغات فیس بوک؛ به معنای ایجاد تبلیغات خاص با آگهی های فیس بوک برای رسیدن به مخاطب مورد نظر خود با فیلترهایی که اعمال کرده اید.

آیا وقتی مردم متوجه می شوند که به چیزی می خواهند یا نیاز دارند ، آیا تجارت شما وجود دارد؟ به عنوان یک آژانس بازاریابی موتور جستجو ، Actuate Media می تواند به تجارت شما کمک کند تا با بازاریابی موتور جستجوگر پولی (SEM) به سرعت و کارآمد به این خریداران بازار برسد. هر تحقیق فرصتی برای تأثیرگذاری بر تصمیمات و ترجیحات مشتریان هدف است ، اجازه دهید Actuate Media به مکان یابی کسب و کار شما برای فروش و دستیابی به مشتریان جدید کمک کند. Actuate Media گواهی جستجوی تبلیغات Google است و از بهترین شیوه های تبلیغات Google پیروی می کند. اگر از فروشنده موجود در بازاریابی موتور جستجوی خود راضی نیستید ، به Actuate Media فرصتی برای کسب کسب و کار خود بدهید.

تبلیغات اینترنتی فارسی کلاب
و در حالی که دسترسی ارگانیک فقط به شما امکان می دهد تا به بخشی از دنبال کنندگان خود برسید ، تبلیغات فیس بوک مستقیماً شما را با افرادی که می خواهید پیام خود را منتقل کنید در حالیکه اطمینان حاصل می کند قادر خواهید بود در زمانی که می خواهید در مخاطب قرار بگیرید ، ارتباط برقرار کنید. و ما قصد داریم امروز درباره آخرین گزینه صحبت کنیم.

بنابراین اگر می خواهید بدانید که چگونه از تبلیغات فیس بوک استفاده کنید تا مشتری های بیشتری را بدست آورید ، ادامه خواندن را بخوانید زیرا ما قصد داریم راهنمای تبلیغاتی فیس بوک را به صورت مرحله به مرحله به شما ارائه دهیم ، بنابراین شما یک متخصص در تبلیغات در فیس بوک خواهید بود.

عکس تبلیغات اینترنتی

تبلیغات فیس بوک چیست؟ (تبلیغات فیس بوک چیست؟)
بستر تبلیغاتی فیس بوک سیستمی است که با استفاده از آن می توانید با ایجاد تبلیغات متنی ، گرافیکی یا ویدئویی که نمایه ها و تصاویر را در فید خبری کاربران نمایش می دهد ، صفحه ، وب سایت ، رویداد یا برنامه فیس بوک خود را تبلیغ کنید ، و فقط نمایش ها و کلیک های دریافت شده را می پردازد.

بنابراین ، بستر تبلیغاتی فیس بوک به شما امکان می دهد تبلیغاتی را ایجاد کنید و بر اساس پیشنهادی که انتخاب می کنید ، به طور خاص به مخاطبی که هدفشان را نشان می دهید ، نشان دهید. بنابراین تبلیغات شما می تواند تبلیغاتی ، تجاری ، آموزشی ، اخبار یا هر چیز دیگری باشد که می خواهید انتقال و ارتباط برقرار کنید.

واقعیت این است که پلت فرم تبلیغات فیس بوک در طی سالهای گذشته به یکی از گزینه های تبلیغاتی تبلیغاتی آنلاین تبدیل شده است زیرا امکان تقسیم سرمایه گذاری روی تبلیغات در فیس بوک را با تقسیم مخاطبان فراهم می کند که حداکثر بازده و مهمتر از همه را دارد: هدف شما را عمومی می کند. مشتری های آینده

 

شرکت شما برای استفاده از کمپین های تبلیغاتی در فیس بوک چه مزایایی دارد؟
اگر تاکنون این کار را کرده اید و نمی دانید که چرا باید از کمپین های تبلیغاتی در Facebook استفاده کنید ، ادامه خواندن را ادامه دهید. و در واقع مزایای بسیار بیشتری وجود دارد که می توانید در طول مسیر کشف کنید.

مزایای استفاده از کمپین های تبلیغاتی فیس بوک
بنابراین در حال حاضر من امیدوارم که شما تصمیم بگیرید که می خواهید ادامه دهید و کارزارهای تبلیغاتی خود را در Facebook شروع کنید ، و اگر می خواهید شماره های کسب و کار خود را بهبود ببخشید ، این گزینه ای است که شما به طور جدی می خواهید در نظر بگیرید - سپس به این دلیل بپیوندید. این راهنمای تبلیغات فیس بوک ما قصد داریم به شما بیاموزیم که چگونه به راحتی و فقط در 6 مرحله بتوانید کمپین های تبلیغاتی فیس بوک را ایجاد کنید ، که می توانید بلافاصله اجرای آن را شروع کنید.

نحوه استفاده از بستر تبلیغات فیس بوک برای تجارت در فقط 6 مرحله
به آگهی های فیس بوک بروید
اولین کاری که برای ایجاد تبلیغات در فیس بوک باید انجام دهید این است که روی گزینه "ایجاد تبلیغات" کلیک کنید که در سمت راست حساب شما در این شبکه اجتماعی ظاهر می شود.
با این حال ، اگر ترجیح می دهید ، با رفتن به اینجا نیز می توانید مستقیماً به Facebook Business دسترسی پیدا کنید: facebook.com/business و فشار دادن "ایجاد تبلیغات".

 بهترین عکس های تبلیغاتی

تبلیغات فیس بوک GIF


هدف کمپین تبلیغاتی Facebook خود را انتخاب کنید
پس از انجام این کار ، به مدیر تبلیغات خود می روید و در آنجا باید هدف کمپین تبلیغاتی Facebook خود را انتخاب کنید. همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید ، شما لیستی از 11 هدف را انتخاب کنید که براساس آنچه می خواهید از تبلیغات خود دریافت کنید ، انتخاب کنید:

 

مخاطبی را که می خواهید تبلیغات Facebook خود را ببینید ، مشخص کنید
این ، بدون شک ، یکی از مهمترین بخش های کمپین شما از آنجا که در اینجا انتخاب خواهید کرد که چه کسی می خواهید تبلیغات خود را ببینید.

 https://abcnews.go.com/

برای موفقیت در این مرحله ، ضروری است که شما ابتدا بدانید که شخصیت خریدار یا مشخصات مشتری ایده آل شما برای اینکه بدانید چه کسی باید تبلیغات خود را هدایت کنید.

علاوه بر این ، و مهمتر از همه ، اگر تازه شروع به کار کرده اید ، احتمالاً در صورت آزمایش گزینه های مختلف مختلف تا زمانی که مخاطبان کامل خود را پیدا کنید ، آزمایش می کنید.

برای کمک به شما در دستیابی به این هدف و افزایش اثربخشی منابع انتشار خود ، فیس بوک به شما امکان می دهد عموم خود را به 3 روش مختلف تقسیم کنید:

* بخش توسط علاقه ها
یکی از راه هایی که فیس بوک برای رسیدن به مخاطبان شما ارائه می دهد ، مبتنی بر علایق است که افراد در زندگی خود دارند.

به این ترتیب ، می توانید با تقسیم مخاطبان خود بر اساس انواع مختلف داده مانند: سن ، جنس ، شهر و کشور که در آن زندگی می کنند ، تبلیغات خود را به مردم نشان دهید.

آنها در فیس بوک ، صفحات یا صفحات هواداری که به آنها لایک داده اند ، بازی هایی را که در آن شرکت کرده اند ، استفاده می کنند ، گروه هایی را که بخشی از آنها هستند و بیشتر استفاده می کنند. به همین ترتیب ، فیس بوک فعالیتهایی را در خارج از شبکه اجتماعی نیز در نظر می گیرد.

تبلیغات فیس بوک گزینه های خوبی را ارائه می دهد

بنابراین ، با Segmenting by Interests ، فیس بوک شما را قادر می سازد مخاطبی را بر اساس علایق خاص ایجاد کنید.

به عنوان مثال ، اگر یک فروشگاه پوشاک زنانه دارید ، می توانید تمام خانمهای بین 25 تا 35 سال را جستجو کنید که نشان داده است که آنها دوست دارند صفحه فن یکی از مارک های اصلی شما را بفروشید ، که در همان شهر تجاری خود زندگی می کنند ، و غیره.

* مخاطبان شخصی یا مخاطبان شخصی
مخاطب شخصی یا مخاطب شخصی بانک اطلاعاتی از کاربرانی است که از قبل می شناسید و برای چه کسی می خواهید تبلیغات خاصی را نشان دهید.

اینها مشتری یا کاربرانی هستند که شما قبلاً آنها را به نوعی می شناسید ، و اینگونه است که اطلاعات آنها را چگونه دارید. در همان یادداشت ، دو نوع متفاوت از مخاطبان سفارشی بر اساس نوع منبعی وجود دارد که شما اطلاعات آنها را بدست آورده اید. اینها هستند:

-> بانک اطلاعاتی: این می تواند لیستی از شماره تلفن های همراه ، شناسه های فیس بوک یا ایمیل باشد. به طور کلی ، این مشتریانی هستند که شما از قبل می شناسید ، دلیل اینکه اطلاعات آنها را دارید.
-> ترافیک وب: در اینجا اطلاعات عمومی از بازدیدهایی که افراد به وب سایت شما انجام می دهند بدست می آید. اگر می خواهید تبلیغات فیس بوک را به کاربرانی که قبلاً از وب سایت شما بازدید کرده اند ، این طبقه بندی ایده آل کنید. برای اجرای این کار ، شما باید پیکسل ردیابی ایجاد کنید (یاد بگیرید که چگونه در این مقاله).
-> استفاده از برنامه تلفن همراه خود: مانند موارد قبلی ، اطلاعاتی از بازدیدهایی که افراد به برنامه موبایل شما انجام می دهند جمع آوری می شود. به همین دلیل ، توصیه می شود تبلیغات تبلیغات برنامه خود را به کاربران نشان دهید. برای شروع ایجاد مخاطبان شخصی خود ، باید کدی را که فیس بوک به شما می دهد وارد برنامه خود کنید.

* مخاطبان ظاهری
یک مخاطب ظاهری مخاطبی است که بر اساس یک مخاطب شخصی ایجاد شده است. این مدل برای به حداکثر رساندن میزان دسترسی شما بسیار مفید است ، زیرا به شما امکان می دهد مخاطب "مشابه" (به معنای شخصیت های مشابه) با مخاطبی که در ابتدا به عنوان یک مخاطب ظاهری بارگذاری کرده اید ، ایجاد کنید. برای این منظور ، برای اینکه بتوانید با مخاطبان Lookalike همکاری کنید ، باید یک مخاطب سفارشی قبلی داشته باشید.

بنابراین ، بر اساس مخاطبان شخصی خود ، می توانید از گزینه Lookalike Audience برای شناسایی کاربران با صفات مشابه با افرادی که قبلاً با مارک یا صفحه وب خود در تعامل بوده اید ، استفاده کنید.

عکس تبلیغاتی

به این ترتیب ، می توانید توانایی های خود را در زمینه تولید مشتری بالقوه به میزان قابل توجهی افزایش دهید. به همین ترتیب ، این استراتژی در افزایش تعداد طرفداران صفحه فن شما و رسیدن پیام شما به افراد مشخص شده بسیار مؤثر است (برای مثال ، روزنامه نگاران ، اگر آنچه شما می خواهید تبلیغ در مقابل مطبوعات باشد).

مهم! به هر صورت ، انتخاب کنید ، به یاد داشته باشید که برای اینکه کارزارتان موثر واقع شود ، تبلیغات شما باید برای عموم هدف شما جذاب و مرتبط باشند.

بودجه کمپین تبلیغاتی Facebook خود را تعریف کنید
اکنون که مخاطبان خود را تقسیم کرده اید و از قبل می دانید که چه کسی تبلیغات خود را هدایت می کنید ، زمان آن رسیده است که یک هدف روزانه و مدت زمان تبلیغات را انتخاب کنید ، به این معنی ، اگر می خواهید این کار را از الان شروع کنید یا از طرف دیگر ، ترجیح می دهید. تاریخ شروع و پایان

از همه مهمتر ، لازم نیست حداقل بودجه سرمایه گذاری شود ، اما در عوض ، می توانید از بین دو نوع پرداخت انتخاب کنید:

هزینه برای هزاران برداشت (CPM): اگر گزینه CMP را انتخاب کنید ، هر هزار بار مبلغی را پرداخت می کنید که شخصی تبلیغات شما را مشاهده کند ، حتی اگر این انتشار اقدامی نداشته باشد یا کلیک کند ، بنابراین گزینه خوبی برای افزایش دید برند شما است در شبکه
هزینه هر کلیک (CPC): اگر گزینه CPC را انتخاب می کنید ، فقط هزینه انجام هر کلیک در انتشار را پرداخت می کنید که به شما اطمینان می دهد کاربر نه تنها تبلیغات شما را دیده بلکه بر روی آن کلیک کرده است. و حتی اگر این گزینه کمی گران تر باشد و به اندازه انبوه نباشد ، به شما این امکان را می دهد تا آمار دقیق تری بدست آورید و پیشنهاد خود را به شیوه ای مؤثرتر تنظیم کنید ، که این گزینه عالی برای شرکت های کوچک و متوسط ​​است که تازه شروع کرده اند
علاوه بر این ، گزینه دستیابی منحصر به فرد روزانه نیز وجود دارد به گونه ای که تبلیغات شما فقط یک بار در روز به همان کاربران نشان داده می شود ، اما این برای مخاطبان کوچک یا تبلیغاتی که در سمت راست فیس بوک قرار دارند ، توصیه نمی شود.

تبلیغات فیس بوک خود را ایجاد کنید
هنگامی که کل بخش فنی کمپین خود را پیکربندی کرده اید و تصمیم گرفته اید که چه کسی می خواهید تبلیغات Facebook خود را روی آن متمرکز کنید ، وقت آن است که تبلیغات خود را طراحی کنید تا بتواند جذاب ترین و جذاب ترین شکل ممکن برای مخاطبان شما باشد.

برای این کار ، شما باید برخی از الزامات را به عنوان مثال در نظر بگیرید:

از زمان لازم برای ایجاد عنوان خوب استفاده کنید.
عنوان نباید بیش از 25 کاراکتر داشته باشد
شما باید توضیحی بسازید که با هدف تبلیغ شما همراه باشد.
توضیحات باید داشته باشد





:: برچسب‌ها: تبلیغات آنلاین ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: